Driftinfo2019-10-21T14:22:02+02:00

Problem vid återlämning till följd av systemuppdateringar

Uppdatering 2019-09-27: Tjänsten för utlåning/återlämning är nu uppdaterad och allt ska nu fungera som vanligt. Vi hoppas att ni som använder tjänsten inte längre upplever några problem och har fått svar på eventuella frågor eller funderingar. Om du trots detta fortfarande upplever något problem eller har några funderingar, maila oss gärna så snart som möjligt på support@realbridge.se.loopiadns.com.


2019-09-19: Just nu kan kunder som använder Realbridge nyckelhantering tyvärr uppleva problem med bland annat återlämning av nycklar. Detta beror på att det pågår uppdateringar av tjänsten för att göra den ännu bättre. Vi arbetar för fullt för att det ska fungera problemfritt så snart som möjligt. Vi ber om ursäkt för att vissa av er upplever dessa problem och hoppas på er förståelse för detta.

Har du några funderingar kring detta eller behöver hjälp med något som inte kan vänta? Maila oss på support@realbridge.se.loopiadns.com så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig!

2019-09-27 09:31|

Åtgärdat: Problem med mail från Realbridge

Problemet med mail från systemet är åtgärdat, nu ska allt fungera som vanligt!

2019-05-28 12:58|

Störning i vår e-postklient

Just nu har vi störningar i vår e-postklient, vilket innebär att visa kunder har problem med att ta emot e-post från systemet. Vi beklagar att detta innebär problem för vissa av er och arbetar för att lösa problemet så fort som möjligt.

2019-05-28 11:01|