[PDF-GUIDE] 16 sidor om effektiv nyckelhantering - kostnadsfritt!

Hämta guiden!

Städföretag

Digital nyckelhantering för städföretag

Med digital nyckelhantering blir hanteringen av era egna och kunders nycklar snabbare, säkrare och - framför allt - tryggare. Både för medarbetarna och kunderna. Vår app kräver dessutom inga förkunskaper och är supersnabb att komma igång med!

IOS & Android

Kom igång inom 1 vecka!

    Boka personlig demo

    15 minuter

    NÅGRA SOM JOBBAR SMARTARE MED REALBRIDGE

    Smidigt & säkert

    Varför ska ditt städföretag byta till digital nyckelhantering?

    Med digital nyckelhantering behöver du inte oroa dig för att nycklar kommer på avvägar. I Realbridge kan alla medarbetare kvittera nycklar var som helst, när som helst. Både ute hos kunden och på kontoret. Det gör att ni får 100% koll. På 100% av era nycklar.

    Öka tryggheten för era kunder

    Med Realbridge får ni en modern, digital lösning för nyckelhantering. Det visar för era kunder att ni har en säkrad process för att hantera deras nycklar, vilket ökar deras trygghet.

    Förenkla för organisationen

    Lån av nycklar, larmkoder och portkoder kvitteras och signeras smidigt med digital signering i mobil eller surfplatta. Du har dessutom alltid tillgång till alla uppgifter i vår säkra molnlösning.

    Inga förkunskaper

    Låter det komplext med digital nyckelhantering? Det är precis tvärtom! Det räcker med 30 minuters onboarding så är ni igång med Realbridge. De flesta av våra kunder startar inom en arbetsvecka. Dessutom: inga bindningstider, inga startavgifter, inget krångel.

    "Vi på Diös använder Realbridge för kvittering av nycklar åt byggföretag som gör arbeten i våra lokaler och bostäder. Det förenklar väldigt mycket i vår process!"

    Jag rekommenderar Realbridge. Allt går mycket snabbare, man skannar en QR-kod och skriver en underskrift på en Ipad och sen är det klart. Största nyttan för oss är att processen i vår kundtjänst går mycket fortare. Tidigare var man tvungen att hämta papper, skriva på, hämta en pärm och sätta in kvittensen. Nu tar man fram nyckeln, skannar koden och sen skriver entreprenören under så är det klart.

    Stefan Larsson

    IT-samordnare, Diös Fastigheter

    så funkar det

    Klick, blipp. Klart.

    Med Realbridge digital nyckelhantering för städbolag behöver du varken nyckelkvittenser på papper eller kalenderpåminnelser. Allt sköts snabbt, smidigt och säkert i en telefon eller surfplatta. Dessutom finns alla uppgifter säkert och lättillgängligt i molnet.

    Digital nyckelkvittens

    Genom digital signering på telefon eller surfplatta skapas en digital nyckelkvittens automatiskt, både vid in och utlåning.

    Spåra varje nyckel

    Varje nyckel får en unik QR-kod som gör att du alltid vet vem som har den, när den lånades ut, när den ska lämnas tillbaka och vem som lånade ut den.

    Ladda upp Excel-listor

    Använder ni excel för era nyckelkvittenser idag? Inga problem. Vi hjälper er att ladda in er nuvarande data i appen när ni startar upp ert abonnemang.

    Komplett historik

    I Realbridge sparas all information – om varje nyckel. Det gör att du till exempel kan se vem som hade en nyckel, vid ett visst tillfälle om det skulle behövas.

    Automatiska påminnelser

    Sätt återlämningsdatum och påminnelser, antingen per nyckel eller regelbaserat, så slipper du upptäcka för sent att en nyckel blivit sen.

    Rapporter och statistik

    I vårt smidiga och flexibla admin-gränssnitt plockar du enkelt ut både aggregerad och individuell data om er nyckelanvändning.

    Priser

    Vad kostar det?

    Faktureras årligen

    Faktureras månadsvis

    Small business

    • 50 nycklar

    • 50 inventarier

    • 1 checklistor

    • 1 fotodokumentation

    • Onboarding: Video

    • Chatt- och mailsupport

    • SMS-påminnelse

    • Brandad design

    • Telefonsupport

    Medium business

    • 400 nycklar

    • 400 inventarier

    • 3 checklistor

    • 1 fotodokumentation

    • Onboarding

    • Chatt- och mailsupport

    • Mail-påminnelse

    • Brandad design

    • Telefonsupport

    Large business

    • 800 nycklar

    • 800 inventarier

    • Avancerade checklistor

    • 1 fotodokumentation

    • Onboarding

    • Chatt- och mailsupport

    • SMS & mail-påminnelse

    • Brandad design

    • Telefonsupport

    Corporation

    • Obegränsade nycklar

    • Obegränsade inventarier

    • Obegränsade checklistor

    • Obegränsad fotodokumentation

    • Onboarding

    • Chatt- och mailsupport

    • SMS- & mail-påminnelse

    • Brandad design

    • Telefonsupport

    Digital nyckelhantering för städföretag

    Digital nyckelhantering minimerar risken att den mänskliga faktorn ställer till det. Dessutom sparar du både tid och pengar och gör arbetsdagen mindre stressig för både städpersonal och administratörer. Många av våra kunder i städbranschen vittnar om att en ostrukturerad nyckelhantering leder till ökad stress och oro hos de medarbetare som hanterar nycklar. Det slipper du med Realbridge.

    Se varför andra städbolag digitaliserar sin nyckelhantering

    Realbridge används av många städbolag, över hela Sverige. Och egentligen är det inte så konstigt; Realbridge är skapad för att underlätta nyckelhantering i serviceorganisationer och är ett enkelt sätt att se till att du och dina kollegor alltid har full koll på nycklarna. På köpet slipper ni lägga tid på att leta efter nyckelkvittenser i pappersform, hantera överfulla pärmar eller uppdatera listor i excel manuellt. Allt sköts snabbt, enkelt och proffsigt direkt i appen.

    Full kontroll, med full historik

    I Realbridge kan du alltid kontrollera vilka nycklar som är – eller riskerar att bli – försenade. Du har också tillgång till komplett historik, för varje nyckel, om du skulle behöva det i efterhand. Så om du vill få ordning och reda på era egna och era kunders nycklar, tveka inte på att kontakta oss. Se hur vi kan effektivisera er hantering av nycklar i städföretag – genom att digitalisera den. Boka en demo – så berättar vi mer!