Realbridge Retail

Digital hantering av nycklar och koder för butiker

Butiksmedarbetare och butikschefer får alltifrån nycklar och larmkoder till passerkort och taggar. Dessutom lånas nycklar och koder ut till städare och hantverkare. Realbridge Retail är en användarvänlig och säker digital lösning för spårbarhet och säkerställda rutiner vid hantering av nycklar och koder i butiksmiljöer.

295:- mån/butik

Tryggt, säkert och enkelt

    Boka personlig demo

    15 minuter

    Lättanvänt & tryggt

    Säkra upp tillgången till era butiker

    Genom att sköta in- och utlåning av butikens nycklar och koder digitalt får du en säker och spårbar hantering av vem som har tillgång till era butikers olika utrymmen. Du ser vem som har signerat ut en nyckel eller kod och vem som lämnat ut den. Allt sparas i vår säkra molnlösning så att du snabbt och enkelt kan spåra i efterhand, även om medarbetare eller butikschefer har slutat.

    Smidigt, digitalt och säkert

    Realbridge Retail används idag av cirka 300 butiker i Norden. Det är ett enkelt och kostnadseffektivt verktyg för butiker att få en helt digital process, som är både enkel att använda och säker. Det ökar säkerheten och gör det enkelt för butikerna att följa fastlagda rutiner.

    Full spårbarhet och historik

    Genom digital signering på mobil eller surfplatta kvitteras, signeras och sparas datan för samtliga in- och utlån i en krypterad molnbaserad lösning. Det gör att du kan se vem som har  – och haft – tillgång till vilka butiker, utrymmen, nycklar och koder – och om era rutiner sköts korrekt.

    Kom igång direkt

    Realbridge är enkel och snabb att komma igång med. I normalfallet är du igång inom två veckor från beställning. Utan bindningstider, startavgifter eller krångel.

    Därför väljer 300+ butiker vår lösning

    När vi skapade Realbridge Retail gjorde vi det för att lösa ett antal vanliga problem i butikers hantering av nycklar, taggar, koder och passerkort.

    • Hur det fungerar innan Realbridge

    • En manuell utlämningsprocess med papper
    • Manuell eller ingen bekräftelse vid återlämning
    • Ingen central kontroll över vem som fått vilken nyckel/kod
    • Tidskrävande process att spåra lån av nycklar i efterhand
    • Risk att fel nycklar/koder återlämnas och ej spärras
    • Risk för hög kostnad vid förlorade koder/nycklar
    • Ingen historik och spårbarhet för återlämnade nycklar/koder
    • Vad man får med Realbridge

    • En säker digital lösning lagrad i molnet
    • En användarvänlig lösning för medarbetare och chefer
    • Total historik och full kontroll på koncernnivå
    • Tydliga vyer för aktiva och historiska lån
    • Enkla och tydliga utlåningar och återlämningar till anställda
    • Kostnadsbesparing genom ej borttappade nycklar/koder
    • Alla lån återlämnas med full dokumentation/spårbarhet

    Så funkar det

    Klick, blipp. Klart.

    Med Realbridge behövs varken kvittenser på papper, excelark eller kalenderpåminnelser. Butikens medarbetare sköter allt snabbt, smidigt och säkert - direkt i sin telefon eller surfplatta. Datan krypteras och sparas lättillgängligt i molnet.

    Digitala kvittenser

    Genom digital signering på telefonen eller surfplattan skapas en digital kvittens automatiskt, både vid in- och utlåning.

    Spåra varje enhet

    I Realbridge ser du alltid vem som har fått tillgång till vilka nycklar och koder, när de lånades ut, när de ska lämnas tillbaka och vem som lånade ut dem.

    Ladda upp Excel-listor

    Använder ni listor i Excel för att ha koll på era nycklar och koder idag? Inga problem. Vi hjälper er att ladda in er nuvarande data i appen när ni startar upp ert abonnemang.

    Komplett historik

    All information, om varje enskild nyckel och kod, sparas i molnet. Det gör att du alltid kan se vem som hade en specifik nyckel, tagg, passerkort eller kod vid ett visst tillfälle, om du behöver undersöka det i efterhand.

    Automatiska påminnelser

    Sätt återlämningsdatum och påminnelser, antingen per nyckel eller regelbaserat. Då slipper du upptäcka för sent att den inte återlämnats i tid.

    Rapporter och statistik

    I vårt smidiga administrationsgränssnitt plockar du enkelt ut både aggregerad och individuell data om hur ni och era butikschefer hanterar nycklar, taggar, passerkort och koder. Du kan bland annat se om de är återlämnade enligt er rutin när någon slutar samt vem som hade tillgång till ett visst utrymme, vid ett visst tillfälle.

    Digital access för butiker - direkt i telefonen!

    Digital nyckelhantering minimerar inte bara risken för den mänskliga faktorn. Det sparar det både tid och pengar och minskar stressen bland era medarbetare. Många av våra kunder vittnar om att ostrukturerad nyckelhantering har medfört ökad stress och oro när man inte har kontroll. Dessutom ger det ett slarvigt intryck gentemot kunder och samarbetspartners. Vi har en smart och enkel lösning för detta!

    Se varför andra företag använder Realbridge

    Realbridge Retail används av många olika butiker och butikskedjor, i hela Sverige. Bland våra kunder finns alltifrån enskilda butiker till större butikskedjor och köpcentra. Gemensamt för alla är att de vill säkerställa att nycklar, passerkort, koder och taggar hanteras korrekt och säkert och att man minimerar risken för att obehöriga ska få tillgång till lokalerna.

    Vi på Realbridge effektiviserar och säkrar upp hanteringen och ser till att du alltid har full koll på de enheter du ansvarar för. På köpet slipper du lägga tid på att leta efter kvittenser i pappersform, hantera överfulla pärmar eller uppdatera listor i excel manuellt. Allt sköts snabbt, enkelt och proffsigt direkt i appen.

    Håll koll på nycklarna. På kontoret, eller ute på fältet.

    I appen kan du alltid kontrollera vilka nycklar som är – eller riskerar att bli – försenade. Du har också tillgång till komplett historik, för varje nyckel, om du skulle behöva det i efterhand. Och informationen är tillgänglig i din telefon eller surfplatta, precis när du behöver den.

    Så om du vill skapa ordning och reda i er nyckelhantering, tveka inte på att kontakta oss.  Låt oss visa hur vi kan effektivisera och säkra upp hanteringen – genom att digitalisera den. Boka en demo – så berättar vi mer!