[PDF-GUIDE] 16 sidor om effektiv nyckelhantering - kostnadsfritt!
Hämta guiden!Inventariehantering
Digital inventariehantering för företag
Alla företag hanterar prylar. Utrustning, verktyg, datorer, mobiltelefoner eller kontorsutrustning. Saker som lätt får fötter. Med Realbridge får du koll på företagets inventarier - oavsett om du befinner dig på kontoret eller ute på fältet. Du sköter allt direkt i appen, med QR-koder och digital signering.
IOS & Android
Kom igång inom 1 vecka!
NÅGRA SOM JOBBAR SMARTARE MED REALBRIDGE
Proffsigt & tryggt
Varför digital inventariehantering?
Med digital inventariehantering sparar du både tid och pengar. Du får koll på företagets prylar och sköter utlåning tryggt och smidigt med digital signering istället för handskrivna kvittenser. Få 100% koll på varje inventarie - dygnet runt, var som helst.
Smidigt, digitalt och säkert
Dina medarbetare, partners och andra som utnyttjar företagets inventarier får en helt digital process som är snabb, säker och sparar tid. Vart som helst och vilken tid på dygnet som helst.
Ökad trygghet
Genom digital signering i mobil eller surfplatta kvitteras, signeras och sparas alla lån av utrustning och inventarier i en digital lösning lagrad i molnet.
Kom igång direkt
Med 30 minuter onboarding och enkel användning är du inom 2 veckor från beställning i gång med din digitala inventariehantering, utan bindningstider, utan startavgifter, utan krångel.
"RealBridge har varit lyhörda för våra önskemål, som till exempel att införa digitala checklistor för daglig kontroll av maskiner och att kunna direktrapportera trasig utrustning."
Med Realbridge system med QR-koder kan vi använda utrustningen mer effektivt. Vi ser enkelt vem som har lånat vilken utrustning och hur länge den varit utlånad. Användare kan också direkt skicka in felrapporter så att servicemannen ser om utrustningen behöver någon form av åtgärd.
Patrik Forslund
Verksamhetsutvecklare för logistik & inköp, Jämtkraft
Digitala kvittenser
Genom digital signering på telefonen eller surfplattan skapas en digital kvittens automatiskt, både vid in- och utlåning.
Spåra varje inventarie
Varje inventarie får en unik QR-kod. Det gör att du alltid vet vem som har den, när den lånades ut, när den ska lämnas tillbaka och vem som lånade ut den.
Ladda upp Excel-listor
Använder ni listor i Excel för att ha koll på era inventarier idag? Inga problem. Vi hjälper er att ladda in er nuvarande data i appen när ni startar ert abonnemang.
Komplett historik
All information, om varje inventarie, sparas i molnet. Det gör att du alltid kan se vem som hade en specifik inventarie vid ett visst tillfälle, om det skulle behövas.
Automatiska påminnelser
Sätt återlämningsdatum och påminnelser, antingen per inventarie eller regelbaserat. Då slipper du upptäcka för sent att den inte återlämnats i tid.
Rapporter och statistik
I vårt smidiga administrationsgränssnitt plockar du enkelt ut både aggregerad och individuell data om hur ni använder era olika inventarier. Du kan bland annat se hur ofta de är utlånade och vilken nyttjandegrad de har.
Priser
Vad kostar det?
Faktureras årligen
Faktureras månadsvis
Digital inventariehantering - the easy way!
Digital inventariehantering minimerar risken för den mänskliga faktorn. Dessutom sparar det både tid och pengar och minskar stressen bland era medarbetare. Många av våra kunder vittnar om att ostrukturerad hantering av utrustning och andra inventarier leder till ökad stress och oro över att inte ha kontroll. Dessutom ger det ett slarvigt intryck gentemot kunder och samarbetspartners. Vi har en smart och enkel lösning för detta!
Se varför andra företag använder Realbridge
Realbridge används av många olika företag, i hela Sverige. Bland våra kunder finns alltifrån städföretag och uthyrningsföretag till energibolag, byggfirmor och mäklare. Stora som små. Gemensamt för alla är att de dagligen hanterar utrustning och prylar som lätt får fötter. Realbridge effektiviserar våra kunders inventariehantering och ser till att du och dina kollegor alltid har full koll på den utrustning ni ansvarar för. På köpet slipper ni lägga tid på att leta efter kvittenser i pappersform, hantera överfulla pärmar eller uppdatera listor i excel manuellt. Allt sköts snabbt, enkelt och proffsigt direkt i appen.
Håll koll på inventarierna. När som helst, överallt.
I appen kan du alltid kontrollera vilka inventarier som är – eller riskerar att bli – försenade. Du har också tillgång till komplett historik, för varje inventarie, om du skulle behöva det i efterhand. Så om du vill skapa ordning och reda i er inventariehantering, tveka inte på att kontakta oss. Låt oss visa hur vi kan effektivisera er hantering av inventarier – genom att digitalisera den. Boka en demo – så berättar vi mer!