[PDF-GUIDE] 16 sidor om effektiv nyckelhantering - kostnadsfritt!

Hämta guiden!

Fastighetsmäklare

Digital nyckelhantering för mäklare och mäklarkontor

Som mäklare hanterar du nycklar dagligen. Med Realbridge får du en smidig, trygg och proffsig nyckelhantering som både sparar tid och ger dig koll. Du sköter allt direkt i appen, med QR-koder och digital signering.

IOS & Android

Kom igång inom 1 vecka!

    Boka personlig demo

    15 minuter

    Jag godkänner er integritetspolicy.

    NÅGRA SOM JOBBAR SMARTARE MED REALBRIDGE

    Proffsigt & tryggt

    Varför digital nyckelhantering för fastighetsmäklare?

    Med digital nyckelhantering sparar du både tid och pengar. Samtidigt ger du era kunder ett tryggt och proffsigt intryck med digital signering istället för handskrivna kvittenser. Få 100% koll på varje nyckel - dygnet runt, var som helst.

    Bättre kundupplevelse

    Dina kunder, kollegor och partners får en helt digital process och en positiv kundupplevelse som är snabb, säker och sparar tid. Vart som helst och vilken tid på dygnet som helst.

    Ökad trygghet

    Genom digital signering i mobil eller surfplatta kvitteras, signeras och sparas alla lån av nycklar, larmkoder eller portkoder i en digital lösning lagrad i molnet.

    Kom igång direkt

    Med 30 minuter onboarding och enkel användning är du inom 2 veckor från beställning i gång med din digitala nyckelhantering, utan bindningstider, utan startavgifter, utan krångel

    "Det är enkelt, det är smidigt, man slipper komma ihåg att man ska lägga in nycklarna på en lista. Det underlättar mitt och mina kollegors jobb, varje dag."

    Det är en väldigt säker och professionell tjänst gentemot kunden eftersom vi alltid vet var vi har nycklarna. Vi använder oss av appen i läsplattan eller mobilen och skannar en QR-kod när vi ska lägga in en ny nyckel. Sen finns allt digitalt, på ett överskådligt sätt. Det är superenkelt, det är smidigt och man slipper komma ihåg att man ska skriva på en lista. Det underlättar för oss, varje dag!

    Anna Didriksson

    Mäklarassistent, Svensk Fastighetsförmedling Östersund

    Så funkar det

    Klick, blipp. Klart.

    Med Realbridge behöver du varken nyckelkvittenser på papper, excelark eller kalenderpåminnelser. Allt sköts snabbt, smidigt och säkert - direkt i din telefon eller surfplatta. Datan sparas säkert och lättillgängligt i vår molnlösning.

    Digital nyckelkvittens

    Genom digital signering på telefonen eller surfplattan skapas en digital nyckelkvittens automatiskt, både vid in och utlåning.

    Spåra varje nyckel

    Varje nyckel får en unik QR-kod som gör att du alltid vet vem som har den, när den lånades ut, när den ska lämnas tillbaka och vem som lånade ut den.

    Ladda upp Excel-listor

    Använder ni listor i Excel för att ha koll på era nycklar idag? Inga problem. Vi hjälper er att ladda in er nuvarande data i appen när ni startar ert abonnemang.

    Komplett historik

    All information, om varje nyckel, sparas i molnet. Det gör att du alltid kan se vem som hade en nyckel, vid ett visst tillfälle, om det skulle behövas.

    Automatiska påminnelser

    Sätt återlämningsdatum och påminnelser, antingen per nyckel eller regelbaserat, så slipper du upptäcka för sent att en nyckel blivit sen.

    Rapporter och statistik

    I vårt smidiga och flexibla admin-gränssnitt plockar du enkelt ut både aggregerad och individuell data om er nyckelanvändning.

    Priser

    Vad kostar det?

    Faktureras årligen

    Faktureras månadsvis

    Small business

    • 50 nycklar

    • 50 inventarier

    • 1 checklistor

    • 1 fotodokumentation

    • Onboarding: Video

    • Chatt- och mailsupport

    • SMS-påminnelse

    • Brandad design

    • Telefonsupport

    Medium business

    • 400 nycklar

    • 400 inventarier

    • 3 checklistor

    • 1 fotodokumentation

    • Onboarding

    • Chatt- och mailsupport

    • Mail-påminnelse

    • Brandad design

    • Telefonsupport

    Large business

    • 800 nycklar

    • 800 inventarier

    • Avancerade checklistor

    • 1 fotodokumentation

    • Onboarding

    • Chatt- och mailsupport

    • SMS & mail-påminnelse

    • Brandad design

    • Telefonsupport

    Corporation

    • Obegränsade nycklar

    • Obegränsade inventarier

    • Obegränsade checklistor

    • Obegränsad fotodokumentation

    • Onboarding

    • Chatt- och mailsupport

    • SMS- & mail-påminnelse

    • Brandad design

    • Telefonsupport

    Digital nyckelhantering för mäklare

    Digital nyckelhantering minimerar risken för den mänskliga faktorn. Dessutom sparar det både tid och pengar och minskar stressen bland era medarbetare. Många av våra kunder i mäklarbranschen vittnar om att ostrukturerad nyckelhantering leder ökad stress och oro över risken för borttappade nycklar. Dessutom ger det ett slarvigt intryck gentemot kunder och samarbetspartners. Vi har en smart och enkel lösning för detta!

    Se varför andra mäklare använder Realbridge

    Realbridge används av många mäklarkontor, i hela Sverige. Bland våra kunder finns mäklare hos bland annat Bjurfors, Svensk Fastighetsförmedling och Fastighetsbyrån. Och egentligen är det inte så konstigt; Realbridge underlättar nyckelhanteringen och är ett enkelt sätt att se till att du och dina kollegor alltid har full koll på nycklarna. På köpet slipper ni lägga tid på att leta efter nyckelkvittenser i pappersform, hantera överfulla pärmar eller uppdatera listor i excel manuellt. Allt sköts snabbt, enkelt och proffsigt direkt i appen.

    Ett proffsigt, tryggt intryck för kunderna

    Att som privatperson lämna ut sin nyckel till en extern person kommer alltid med ett visst mått av oro. Det rör trots allt nycklarna till ens hem och bostad. Realbridge hjälper er att förmedla ett strukturerat och modernt intryck som minskar oron. Med digital signering ger ni ett tryggt och modernt intryck gentemot era kunder.

    Håll koll på nycklarna. När som helst, överallt.

    I appen kan du alltid kontrollera vilka nycklar som är – eller riskerar att bli – försenade. Du har också tillgång till komplett historik, för varje nyckel, om du skulle behöva det i efterhand. Så om du vill skapa ordning och reda i er nyckelhantering, tveka inte på att kontakta oss. Se hur vi kan effektivisera er hantering av nycklar – genom att digitalisera den. Boka en demo – så berättar vi mer!