Digitala checklistor och rapportering

Arbeta effektivt med checklistor och rapportering i mobilen!

Sköt enkelt rapportering, egenkontroller, incidenter och avvikelser direkt i mobilen. Och du behöver varken vara IT-tekniker eller ha doktorshatt i mjukvaruutveckling för att komma igång. I våra abonnemang ingår färdiga mallar för vanliga processer och rutiner. Vi kan också hjälpa dig att anpassa dem för just din verksamhet. Bra va?

Enkelt & smidigt i IOS & Android

Från 595:- per månad

    Boka personlig demo

    15 minuter

    Jag godkänner er integritetspolicy.

    NÅGRA SOM JOBBAR EFFEKTIVARE MED REALBRIDGE

    Lättanvänt & effektivt

    Varför digital ärendehantering, kontroller och felrapporter?

    Med digitala checklistor och rapporter ser du till att företagets rutiner och processer följs till punkt och pricka, varje gång. Allt som behövs finns direkt i mobilen. Dessutom sparas all data i systemet så att du enkelt kan hitta flaskhalsar och optimera användningen av företagets resurser.

    Smidiga checklistor & egenkontroller

    Se till att alltifrån egenkontroller till rapporter och incidenter sköts på rätt sätt. Och att de utförs, varje gång. Kom igång snabbt och enkelt med våra färdiga mallar, eller få hjälp att  skapa skräddarsydda checklistor för mer komplexa rutiner och kontroller.

    All dokumentation på ett ställe

    Slipp papperslappar, post-its, handskrivna checklistor och borttappade dokument. Med Realbridge har du all dokumentation som behövs, enkelt sökbar och i tryggt förvar, på ett och samma ställe.

    Superenkel incident- och ärendehantering

    Realbridge är det enkla alternativet till krångliga, komplexa system för rapportering och egenkontroll. Appen är laddad med mallar för vanliga rutiner och processer, redan från start. Dessutom slipper du bindningstider, startavgifter och veckovis av planering för att komma igång.

    "Realbridge digitala checklistor förenklar vår dagliga kontroll av maskiner och att gör att vi kan direktrapportera trasig utrustning."

    Med Realbridge kan vi använda utrustningen mer effektivt. Alla medarbetare kan direkt skicka in felrapporter så att servicemannen ser om utrustningen behöver någon form av åtgärd.

    Patrik Forslund

    Verksamhetsutvecklare för logistik & inköp, Jämtkraft

    Så funkar det

    Check, check. Klart.

    Med våra digitala checklistor och enkla rapportering behöver du varken wordmallar, postit-lappar eller dyra IT-system. Du sköter rapportering och egenkontroll snabbt, smidigt och säkert direkt i din mobil. Datan sparas tryggt och lättillgängligt i vår molnlösning.

    Fota med mobilkameran

    Enkel dokumentering av fel eller brister. Du fotar direkt i appen och beskriver snabbt & enkelt med bilder och text vad som är fel och behöver åtgärdas.

    Håll koll med mail

    Med appens inbyggda e-postutskick har du alltid koll på att en uppgift är slutförd. Om det  uppstår problem längs med vägen kan dina medarbetare enkelt skapa och skicka en felrapport som automatiskt går till ansvarig chef.

    Alla dokument du behöver

    I appen samlas all dokumentation så att de alltid är lättillgängliga, både för användaren ute på fältet och kontoret.

    Skapa enkelt checklistor – eller använd en mall

    Realbridge kommer laddat med färdiga mallar för många olika standardiserade processer för bland annat transportbranschen och uthyrningsverksamheter. Vi kan dessutom hjälpa dig att skapa skräddarsydda checklistor utifrån exempelvis tillverkares instruktioner.

    Håll koll i administrationspanelen

    I vår administrationspanel får du en enkel översikt över alla felrapporter och alla utförda kontroller. Det gör att du på ett enkelt sätt kan planera kommande aktiviteter.

    Håll koll på dina ärenden

    Varje användare ser enkelt vilka uppgifter de ska utföra. Det gör att de slipper hålla saker i minnet och alltid har full koll på de kontroller eller åtgärder de ska utföra.

    Priser

    Vad kostar det?

    Faktureras årligen

    Faktureras månadsvis

    Small business

    • 50 nycklar

    • 50 inventarier

    • 1 checklistor

    • 1 fotodokumentation

    • Onboarding: Video

    • Chatt- och mailsupport

    • SMS-påminnelse

    • Brandad design

    • Telefonsupport

    Medium business

    • 400 nycklar

    • 400 inventarier

    • 3 checklistor

    • 1 fotodokumentation

    • Onboarding

    • Chatt- och mailsupport

    • Mail-påminnelse

    • Brandad design

    • Telefonsupport

    Large business

    • 800 nycklar

    • 800 inventarier

    • Avancerade checklistor

    • 1 fotodokumentation

    • Onboarding

    • Chatt- och mailsupport

    • SMS & mail-påminnelse

    • Brandad design

    • Telefonsupport

    Corporation

    • Obegränsade nycklar

    • Obegränsade inventarier

    • Obegränsade checklistor

    • Obegränsad fotodokumentation

    • Onboarding

    • Chatt- och mailsupport

    • SMS- & mail-påminnelse

    • Brandad design

    • Telefonsupport

    Digitala checklistor och rapporter - the easy way!

    Digital rapportering och egenkontroll minimerar risken för den mänskliga faktorn. Dessutom sparar det både tid och pengar och ger dig värdefull data för att löpande effektivisera företagets service och underhåll. Dessutom ger det ett professionellt intryck gentemot kunder och samarbetspartners att ni har full kontroll över varje del av era processer och rutiner. Realbridge är en både smart, superenkel och kostnadseffektiv lösning för detta!

    Varför andra företag använder våra digitala checklistor och rapporter

    Våra digitala checklistor och smidiga ärendehantering används av många olika företag, i hela Sverige. Bland våra kunder finns alltifrån åkerier, transportföretag, maskinuthyrningsföretag till energibolag, byggfirmor och industriföretag. Stora som små. Gemensamt för alla är att de utför service och underhåll av utrustning, fordon och maskiner. Realbridge hjälper till att säkra upp rutiner och effektivisera processer och ger både medarbetare och chefer full koll på den utrustning man ansvarar för. På köpet slipper ni lägga tid på att leta efter avvikelser och rapporter i pappersform, hantera överfulla pärmar eller uppdatera listor i excel manuellt. Allt sköts snabbt, enkelt och proffsigt direkt i appen.

    Effektivisera företagets processer – gå över till digital rapportering och egenkontroll

    I appen kan du alltid kontrollera aktuell status för serviceärenden, underhåll eller andra processer. Medarbetaren bockar av när en aktivitet är utförd och kan bifoga anteckningar och foton för att beskriva vad som är gjort. Som ägare eller chef kan du, i realtid, kontrollera status för enskilda maskiner eller fordon, eller få en översikt över samtliga. Du har också tillgång till komplett historik, för varje inventarie. Det gör att du enkelt identifierar flaskhalsar eller brister i hanteringen och kan jobba mer effektivt i framtiden.  Så om du vill skapa ordning och reda i er inventariehantering, tveka inte på att kontakta oss.  Låt oss visa hur vi kan effektivisera er hantering av inventarier – genom att digitalisera den. Boka en demo – så berättar vi mer!