Digital nyckelhantering

För allmännyttiga bostadsföretag och kommunala fastighetsavdelningar

Med digital nyckelhantering blir hanteringen av era fastigheters olika nycklar snabbare, smidigare och säkrare. Dessutom är appen enkel att använda och snabb att komma igång med.

IOS & Android

Kom igång inom 1 vecka!

    Boka personlig demo

    15 minuter

    Jag godkänner er integritetspolicy.

    NÅGRA SOM JOBBAR SMARTARE MED REALBRIDGE

    Smidigt & säkert

    Varför ska du byta till digital nyckelhantering i era fastigheter?

    Digital nyckelhantering sparar både tid och pengar. Dessutom minskar risken att fastighetsnycklar och huvudnycklar hamnar på villovägar. Realbridge ger dig och dina kollegor 100% koll på varje nyckel. Dygnet runt, varifrån som helst.

    Ett smidigare flöde

    Med Realbridge får ni ett effektivt, smidigt arbetsflöde för nyckelhantering vilket sparar både tid och pengar. Dessutom förenklar ni in -och utlåning av nycklar för hyresgäster, medarbetare och entreprenörer.

    Ökad trygghet

    Lån av nycklar, larmkoder eller portkoder kvitteras och signeras tryggt med digital signering i mobil eller surfplatta. All data sparas dessutom lättillgängligt och säkert i molnet.

    Kom igång direkt

    Kom igång med digital nyckelhantering redan nu! Med 30 minuters onboarding och vårt superenkla gränssnitt kan du börja använda Realbridge på nolltid. De flesta av våra kunder är igång inom en till två veckor från beställning. Inga bindningstider, inga startavgifter, inget krångel.

    "Vi på Diös använder Realbridge för kvittering av nycklar åt byggföretag som gör arbeten i våra lokaler och bostäder. Det förenklar väldigt mycket i vår process!"

    Jag rekommenderar Realbridge. Allt går mycket snabbare, man skannar en QR-kod och skriver en underskrift på en Ipad och sen är det klart. Största nyttan för oss är att processen i vår kundtjänst går mycket fortare. Tidigare var man tvungen att hämta papper, skriva på, hämta en pärm och sätta in kvittensen. Nu tar man fram nyckeln, skannar koden och sen skriver entreprenören under så är det klart.

    Stefan Larsson

    IT-samordnare, Diös Fastigheter

    så funkar det

    Klick, blipp. Klart.

    Med Realbridge digital nyckelhantering för allmännyttiga bostadsföretag och kommunala fastighetsavdelningar behövs varken nyckelkvittenser på papper, excelark eller kalenderpåminnelser. Allt sköts snabbt, smidigt och säkert i din telefon eller surfplatta. Dessutom sparas alla uppgifter säkert och lättillgängligt i molnet.

    Digital nyckelkvittens

    Genom digital signering på telefon eller surfplatta skapas en digital nyckelkvittens automatiskt, både vid in och utlåning.

    Spåra varje nyckel

    Varje nyckel får en unik QR-kod som gör att du alltid vet vem som har den, när den lånades ut, när den ska lämnas tillbaka och vem som lånade ut den.

    Ladda upp Excel-listor

    Använder ni excel för att hålla koll på nycklar idag? Inga problem. Vi hjälper er att ladda in er nuvarande data i appen när ni startar ert abonnemang.

    Komplett historik

    I Realbridge sparas all information, om varje nyckel. Det gör att du till exempel kan se vem som hade en nyckel, vid ett visst tillfälle om det skulle behövas.

    Automatiska påminnelser

    Sätt återlämningsdatum och påminnelser, antingen per nyckel eller regelbaserat, så slipper du upptäcka för sent att en nyckel blivit sen.

    Rapporter och statistik

    I vårt smidiga och flexibla admin-gränssnitt plockar du enkelt ut både aggregerad och individuell data om er nyckelanvändning.

    Priser

    Vad kostar det?

    Faktureras årligen

    Faktureras månadsvis

    Small business

    • 50 nycklar

    • 50 inventarier

    • 1 checklistor

    • 1 fotodokumentation

    • Onboarding: Video

    • Chatt- och mailsupport

    • SMS-påminnelse

    • Brandad design

    • Telefonsupport

    Medium business

    • 400 nycklar

    • 400 inventarier

    • 3 checklistor

    • 1 fotodokumentation

    • Onboarding

    • Chatt- och mailsupport

    • Mail-påminnelse

    • Brandad design

    • Telefonsupport

    Large business

    • 800 nycklar

    • 800 inventarier

    • Avancerade checklistor

    • 1 fotodokumentation

    • Onboarding

    • Chatt- och mailsupport

    • SMS & mail-påminnelse

    • Brandad design

    • Telefonsupport

    Corporation

    • Obegränsade nycklar

    • Obegränsade inventarier

    • Obegränsade checklistor

    • Obegränsad fotodokumentation

    • Onboarding

    • Chatt- och mailsupport

    • SMS- & mail-påminnelse

    • Brandad design

    • Telefonsupport

    Digital nyckelhantering för allmännyttiga bostadsföretag och kommunala fastighetsavdelningar

    Digital nyckelhantering minimerar risken att den mänskliga faktorn ställer till det. Dessutom sparar du både tid och pengar och gör arbetsdagen mindre stressig för era medarbetare. Många av våra kunder i den offentliga fastighetssektorn fastighetsbranschen vittnar om att en ostrukturerad nyckelhantering leder till ökad stress och oro hos de medarbetare som hanterar nycklar.

    Många allmännyttiga bostadsföretag och kommunala fastighetsavdelningar digitaliserar sin nyckelhantering

    Realbridge används av många kommuner och regioner, över hela Sverige. Och egentligen är det inte så konstigt; Realbridge är skapad för att underlätta nyckelhantering i fastigheter och är ett enkelt sätt att se till att du och dina kollegor alltid har full koll på nycklarna. På köpet slipper ni lägga tid på att leta efter nyckelkvittenser i pappersform, hantera överfulla pärmar eller uppdatera listor i excel manuellt. Allt sköts snabbt, enkelt och säkert direkt i appen.

    Full kontroll, med full historik

    I Realbridge kan du alltid kontrollera vilka nycklar som är – eller riskerar att bli – försenade. Du har också tillgång till komplett historik, för varje nyckel, om du skulle behöva det i efterhand. Så om du vill få ordning och reda på era fastigheters nycklar, tveka inte på att kontakta oss. Se hur vi kan effektivisera er hantering av nycklar – genom att digitalisera den. Boka en demo – så berättar vi mer!