support
Funkar det inte som du vill? Eller vill du bolla en idé?
Vårt duktiga supportteam hjälper dig med alltifrån tekniska frågor till hur du får ut mesta möjliga av Realbridge utifrån just era behov. Skicka ett meddelande eller kontakta oss på support@realbridge.se, vi svarar normalt inom ett par timmar.
Faq
Ta reda på mer
-
Vanliga frågor
-
Komma igång
-
Vad ingår
Kan man separera register för nycklar mellan till exempel olika områden?
Om jag tappar bort nyckeln och har en QR kod kan någon scanna QR koden och se vart den går?
Kan jag se vem som har vilken nyckel vart jag än befinner mig?
Hur sköter andra företag sin nyckelhantering?
Går det att använda Realbridge på surfplatta?
Kan man signera utlämningen av nycklar?
Är det krångligt att använda Realbridge?
Vad innebär er nöjd kund-garanti?
Behöver jag ändra på mitt nuvarande arbetsätt och rutiner?
Hur lång tid tar det att komma igång?
Jag ringer runt varje fredag eftermiddag och påminner om nycklar, kan jag göra det på något annat sätt?
Är det krångligt att komma igång med Realbridge?
Jag vet inte hur många nycklar vi har, behöver jag veta det för att komma igång?
Ingår QR-koder i månadsabonnemanget?
Hur många användare ingår i mitt Realbridge-abonnemang?
Ingår det att få appens gränssnitt designat enligt mitt företags grafiska profil?
Kan jag få SMS-påminnelser om en nyckel eller inventarie är försenad?
Aktuellt
Driftinformation
Realbridge Appuppdatering
2024-08-26 15:26Under vecka 34 uppdaterades Realbridge App för Android och IOS. Den senaste versionen innehåller prestandaförbättringar samt norskt språkstöd.
Använder du inte automatiska uppdatering av Appar så rekommenderar vi att du uppdatera Appen din telefon med senaste versionen av Realbridge Mobile i App Store/Google Play för att inte missa våra nyheter.
Vi rekommenderar även att rensa cache genom följande steg: Från huvudskärmen trycker du på pilen uppe till vänster -> Inställningar -> tryck på RENSA vid fältet Rensa cachad data.
Uppdatering av Realbridge Mobile
2022-11-11 09:01Under kommande vecka släpper Realbridge en ny version av ”Realbridge Mobile” för iOS och Android.
Realbridge släpper löpande uppdateringar och förbättringar av vår App. Vi fixar några fel, förbättrar prestanda och adderar funktionalitet.
Några av våra senaste uppdateringar:
- Tillägg av OCR scanning
- Möjlighet att aktivera ljud i appen under inställningar
- Buggfixar
- Nytt utseende och snabbare funktion
- Borttag av onödiga steg när du arbetar i appen
Informera gärna era kollegor som använder Realbridge att appen kommer att uppdateras.
Tips efter att appen har uppdaterats:
- Rensa gärna cache genom följande steg: Från huvudskärmen trycker du på pilen uppe till vänster -> Inställningar -> tryck på RENSA vid fältet Rensa cachad data.
- Använder du inte automatiska uppdatering av Appar så rekommenderar vi att du uppdaterar din telefon med senaste versionen av Realbridge Mobile i App Store/Google Play för att inte missa våra nyheter.
Uppdateringar i Realbridge 2.0
2022-10-06 09:21Under gårdagskvällen gjordes en uppdatering av Realbridge 2.0. Vi släpper löpande mindre uppdateringar och förbättringar av vår plattform. Vi fixade några fel, förbättrade prestanda och adderade funktionalitet.
Driftstörningar
2020-11-10 14:54Realbridge’s molnleverantör, Microsoft Azure, har pågående driftstörningar. Dessa driftstörningar påverkar flera av Realbridge’s tjänster.
Vi beklagar om detta orsakar problem för er som användare och återkommer när vi fått uppdateringar från Microsoft Azure.
Uppdateringar i Realbridge 2.0
2020-10-16 10:49Under gårdagskvällen gjordes en del uppdateringar av nya Realbridge 2.0.
Ändringarna omfattade den nya administrationen och de mobila applikationerna för iOS och Android.
En del av förändringarna är bland annat:
- Stöd för moduler som;
– E-postmodul med möjlighet att skicka formulär data och bifoga PDF.
– Dynamiskt hämta användardata i formulär.
– Tilldela ärenden till användare. - Förbättringar i hantering av Standardvärden och översättningar.
- Begränsningar och roller för användare.
- Standardinställningar vid uppskapande av abonnent.
Upplever ni problem med tjänsten, så kan ni gå ut på App Store eller Google Play för att ta hem de senaste uppdateringarna. Alternativt ominstallera appen.
Ni är även välkommen att skicka mail till supporten support@realbridge.se så återkopplar vi så snart vi kan.
Uppdatering av datumväljare
2020-10-16 10:34Under gårdagen gjordes en uppdatering av Realbridge hantering av datumfält.
Detta på grund av de nya uppdateringarna som gjorts i Apple os och deras webbläsare Safari. Vilket gjorde att den tidigare datumväljaren inte fanns tillgänglig i formulären.
Om ni fortfarande upplever problem med datumfältet, så kan ett alternativ vara att tömma cache på Realbridge appen eller testa att ominstallera appen för att se de senaste ändringarna.
Fortsätter problemen, så får ni gärna skicka ett mail till support@realbridge.se så hjälper vi er så snart som möjligt.
Problem med vår telefonväxel
2020-02-23 11:48På grund av operatörsbyte kan det idag kan vara problem med att nå oss på telefon. Vår supportmail fungerar däremot lika fint som alltid – ni når oss på support@realbridge.se. Telefonväxeln bör vara igång igen inom kort!
Problem vid återlämning till följd av systemuppdateringar
2019-09-27 09:31Uppdatering 2019-09-27: Tjänsten för utlåning/återlämning är nu uppdaterad och allt ska nu fungera som vanligt. Vi hoppas att ni som använder tjänsten inte längre upplever några problem och har fått svar på eventuella frågor eller funderingar. Om du trots detta fortfarande upplever något problem eller har några funderingar, maila oss gärna så snart som möjligt på support@realbridge.se.loopiadns.com.
2019-09-19: Just nu kan kunder som använder Realbridge nyckelhantering tyvärr uppleva problem med bland annat återlämning av nycklar. Detta beror på att det pågår uppdateringar av tjänsten för att göra den ännu bättre. Vi arbetar för fullt för att det ska fungera problemfritt så snart som möjligt. Vi ber om ursäkt för att vissa av er upplever dessa problem och hoppas på er förståelse för detta.
Har du några funderingar kring detta eller behöver hjälp med något som inte kan vänta? Maila oss på support@realbridge.se.loopiadns.com så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig!
Åtgärdat: Problem med mail från Realbridge
2019-05-28 12:58
Problemet med mail från systemet är åtgärdat, nu ska allt fungera som vanligt!
Störning i vår e-postklient
2019-02-28 11:01Just nu har vi störningar i vår e-postklient, vilket innebär att visa kunder har problem med att ta emot e-post från systemet. Vi beklagar att detta innebär problem för vissa av er och arbetar för att lösa problemet så fort som möjligt.